21 dni temu

TikTok jest najczęściej pobieraną aplikacją na świecie w 2021 roku, ale ranking ujawnia niespodzianki

Według Apptopii TikTok był najczęściej pobieraną aplikacją na świecie w 2021 roku, z łącznie 656 milionami pobrań. Pierwszą trójkę uzupełniają inne aplikacje społecznościowe, Instagram i Facebook, a WhatsApp i Telegram zajmują odpowiednio czwartą i piątą pozycję.

  • Najczęściej pobierane aplikacje na Androida w 2021 r.
  • Apple przedstawia najlepsze aplikacje i gry z App Store w 2021 r.

W kategorii rozrywki wizualnej pierwsze miejsce pod względem łącznej liczby pobrań zajął Netflix, pomimo silnej konkurencji ze strony takich konkurentów, jak Disney+, HBO Max i Amazon Prime Video. W strumieniowym przesyłaniu muzyki Spotify był punktem kulminacyjnym pod względem liczby użytkowników, nawet z konkurencją YouTube Music i Resso, która nie jest zbyt rozpowszechniona w Brazylii.

Niektóre najczęściej pobierane aplikacje zaskoczyły, ale inne były nowe w 2021 r. (Zdjęcie: Playback / Andrew Mantarro)

Jeśli chodzi o zakupy, Shopee zadebiutował w wielkim stylu, zajmując pierwsze miejsce w rankingu aplikacji zakupowych, pozostawiając w tyle słynne aplikacje, takie jak Amazon (który nawet nie znalazł się w pierwszej trójce) i Ali Express. Jeśli chodzi o podróżowanie, Mapy Google były główną atrakcją w tej kategorii, wyprzedzając tak ważkich konkurentów, jak Waze, Booking.com i Uber.

– Dołącz do OFERTY GRUPY CANALTECH na Telegramie i zawsze gwarantuj najniższą cenę na zakupy produktów technologicznych. –

Jeśli chodzi o gry, walka jest brzydka, a pierwsze miejsce zaskakujące. PUBG Mobile i Battlegrounds Mobile India, które były liderami w zeszłorocznym plebiscycie, nie pojawiły się w pierwszej dziesiątce, która miała Subway Surfer jako najczęściej pobieraną grę w 2021 roku.

Najczęściej pobierane aplikacje w 2021 r. w Apple i Google

Ankieta dotyczy łącznej liczby pobrań App Store (iOS) i Play Store (Android), ale nie uwzględnia sklepów z aplikacjami z Chin ani innych firm. Sprawdź pełny ranking Apptopii najczęściej pobieranych aplikacji na całym świecie w tym roku:

Ogólny

  1. TikTok (656 mln)
  2. Instagram (545 mln)
  3. Facebook (416 mln)
  4. WhatsApp (395 mln)
  5. Telegram (329 mln)
  6. Snapchat (327 mln)
  7. Powiększenie (300 milionów)
  8. Facebook Messenger (268 mln)
  9. CapCut (255 mln)
  10. Spotify (203 mln)

Gry

  1. Surfer w metrze (191 mln)
  2. Roblox (182 mln)
  3. Wyścig brydżowy (169 milionów)
  4. Garena Free Fire (144 mln)
  5. Wśród nas (152 mln)
  6. Wyzwanie włosów (138 mln)
  7. Dołącz do Clash (136 mln)
  8. Bilard na 8 piłek (130 milionów)
  9. Ludo Król (125 mln)
  10. Candy Crush Saga (119 milionów)
Subway Surfers wyprzedziło silnych konkurentów i było najczęściej pobieraną grą w 2021 r. (Zdjęcie: Rodrigo Folter / Canaltech)

Trening

  1. Netflix (173 mln)
  2. YouTube (166 milionów)
  3. Gry Google Play (131 milionów)
  4. Disney + (126 mln)
  5. Amazon Prime Video (120 milionów)
  6. YouTube dla dzieci (91 milionów)
  7. HBO Max (73 mln)
  8. Twitch (69 mln)
  9. Gorąca gwiazda (56 mln)
  10. Telewizja Pluton (54 mln)

Zakupy

  1. Kupujący (203 mln)
  2. Szejn (190 mln)
  3. Meesho (153 mln)
  4. Amazonka (148 mln)
  5. Flipkart (93 mln)
  6. Ali Express (84 mln)
  7. Życzenie (72 mln)
  8. Pinduoduo (67,4 mln)
  9. Lazada (67,1 mln)
  10. Alibaba (62 mln)

Media społecznościowe

  1. TikTok (656 mln)
  2. Instagram (545 mln)
  3. Facebook (416 mln)
  4. WhatsApp (395 mln)
  5. Snapchat (327 mln)
  6. Twitter (171 mln)
  7. MX Takatak (128 mln)
  8. Niezgoda (121 mln)
  9. Josh (111 mln)
  10. WeChat (109,4 mln)
Tiktok był najczęściej pobieraną aplikacją na świecie w 2021 roku, a także prowadził w kategorii sieci społecznościowych (Zdjęcie: Play/Tenable)

Jedzenie i napoje

  1. McDonald's (116 mln)
  2. Uber Eats (72 miliony)
  3. DoorDash (43 miliony)
  4. Starbucks (30 mln)
  5. foodpanda (28 mln)
  6. Zomato (27 mln)
  7. Meituan na wynos (26,7 mln)
  8. Domino (24 miliony)
  9. Chwyć (23 miliony)
  10. Zbyt dobry, aby iść (21 milionów)

Wycieczki

  1. Mapy Google (106 milionów)
  2. Uber (94 mln)
  3. Booking.com (63 mln)
  4. Google Earth (57 milionów)
  5. Airbnb (44 miliony)
  6. DiDi (27 mln)
  7. Piorun (25 mln)
  8. Lyft (23,3 mln)
  9. Gdzie jest mój pociąg (23,1 miliona)
  10. Chwyć (23 miliony)
Mapy Google znalazły się na pierwszym miejscu w segmencie podróży (Zdjęcie: André Magalhães/Canaltech)

kryptowaluty

  1. Binance (64 mln)
  2. Crypto.com (41 milionów)
  3. Baza monet (40 milionów)
  4. Zaufanie (16 mln)
  5. eTorus (8 mln)
  6. Portfel Coinbase (7,9 mln)
  7. CoinMarketCap (7,8 mln)
  8. Moneta (7,6 mln)
  9. Podróżnik (6 mln)
  10. BtcTurk (4,8 mln)

Płatności

  1. PayPal (106 mln)
  2. Google Pay (82 miliony)
  3. TelefonPe (79 mln)
  4. AliPay (68 mln)
  5. Aplikacja gotówkowa (57 mln)
  6. Paytm (37 mln)
  7. Venmo (31 mln)
  8. Zelle (17 mln)
  9. Western Union (12 mln)
  10. Remily (5 mln)

muzyka i dźwięk

  1. Spotify (203 mln)
  2. Resso (84 mln)
  3. Muzyka YouTube (79 mln)
  4. StarMaker (76 mln)
  5. Shazam (75 mln)
  6. SoundCloud (52 miliony)
  7. Amazon Music (44 miliony)
  8. Wynk Muzyka (38,2 mln)
  9. Odtwarzacz muzyczny (38 milionów)
  10. JioSaavn (35 mln)

Relacja

  1. Tinder (67 mln)
  2. Badoo (35 mln)
  3. Bumble (22 miliony)
  4. Tantan (20 mln)
  5. Urocza (18 milionów)
  6. Grindr (12 mln)
  7. Mnóstwo ryb (11,3 mln)
  8. Lamor (11,2 mln)
  9. Zawias (10 mln)
  10. Happn (9,9 mln)

aplikacje biznesowe

  1. Powiększenie (300 milionów)
  2. Google Meet (192 miliony)
  3. Biznes WhatsApp (143 mln)
  4. Zespoły Microsoft (141 milionów)
  5. Adobe Acrobat Reader (67 milionów)
  6. Microsoft Authenticator (42 miliony)
  7. LinkedIn (38 mln)
  8. Skanowanie Adobe (33 miliony)
  9. Spotkania Webex (30 mln)
  10. DingTalk (29 mln)
Zoom był najczęściej pobieraną aplikacją w segmencie produktywności i pracy w 2021 r. (Zdjęcie: Odtwarzanie / Zoom)

Edukacyjny

  1. PictureThis (12,3 mln)
  2. Duolingo (12,1 mln)
  3. Toca Life World (11 milionów)
  4. Fotomatematyka (10 mln)
  5. Klasa Google (9,8 mln)
  6. Przypomnij (8,5 miliona)
  7. Kahoot! Graj i twórz (6,7 mln)
  8. ClassDojo (6,6 mln)
  9. Student na płótnie (5,8 mln)
  10. Mózg (5,6 mln)

Rok był pracowity na rynku aplikacji, ale sektor rozrywki, gier i serwisów społecznościowych pokazał swoją siłę w popularnym guście. W 2022 r. prawdopodobnie będzie to kontynuowane w tym samym kierunku, ale nowi rywale mogą pojawić się, aby obalić hegemonie w kilku kategoriach.

Przeczytaj artykuł o Canaltech.

Trendy w Canaltech:

  • Ministerstwo Zdrowia zezwala na zastosowanie 4 dawki szczepionki; zobacz kto może otrzymać
  • Najważniejsze wydarzenia NASA: najbardziej niesamowite zdjęcia astronomiczne z 2021 r
  • Tesla Model 3 zapala się podczas ładowania i włącza sygnał ostrzegawczy w USA
  • Chevrolet Tracker: którą wersję warto kupić?
  • Naukowcy tworzą samonaprawiający się perowskitowy panel słoneczny
Źródło: canaltech.com.br
Zgarnij darmowe kryptowaluty
Aktualne airdropy