15 dni temu

Prognozy kryptowalut na 2022 r. Oto czego mogą oczekiwać inwestorzy i inwestorzy

Rynek kryptowalut nadal porusza się w bok, a cena Bitcoina wynosi 46 000 USD. Z głównymi altcoinami podążającymi tą samą ścieżką co BTC, podczas gdy cena ETH kosztuje 3,7 tys. Na razie niedźwiedzie nadal sprawują kontrolę nad powolnym spadkiem rynku.

Kluczowy dyrektor Coinbase, amerykańskiej giełdy kryptograficznej, ujawnił swoje prognozy dotyczące rynków kryptograficznych w 2022 roku.

Surojit Chatterjee, dyrektor ds. produktów w firmie, uważa, że ​​konkurenci Ethereum (ETH) Avalanche (AVAX) i Solana (SOL) mogą zobaczyć w tym roku znaczne ulepszenia i że pojawią się nowe rozwiązania warstwy 1 (L1), według nowej firmy post na blogu.

Mówi, że oczekuje się, że wyzwania skalowalności dla ETH wzrosną, gdy witamy kolejne sto milionów użytkowników w krypto i Web3.

Trakcja Solana, Avalanche i innych łańcuchów warstwy 1 wskazuje, że wkrótce będziemy żyć w wielołańcuchowym świecie. Pojawią się również nowsze łańcuchy L1, skupiające się na konkretnych przypadkach użycia, takich jak gry lub sieci społecznościowe.

Solana i AVAX w 2021 r. odnotowały roczne zyski odpowiednio 7742% i 2914%. Podczas gdy Ethereum osiągnął tylko 293,7% wzrostów.

Definicje, NFT i Metaverse wzrosną wysoko!

Według Chatterjee protokoły zdecentralizowanego finansowania (DeFi) zaczną akceptować prawa, w wyniku czego ogromne instytucje zaczną odgrywać większą rolę w DeFi. Twierdzi, że platformy DeFi, które przyjmują zasady i normy weryfikacji „znaj swojego klienta” (KYC), przyciągną ostrożnych inwestorów typu blue chip

Mówi, że instytucje nadal nieufnie podchodzą do udziału w DeFi. Instytucje chcą mieć pewność, że mają do czynienia tylko ze znanymi kontrahentami, którzy przeszli procedurę KYC. Instytucje zyskają zaufanie do DeFi w miarę rozszerzania się regulowanego DeFi i atestu KYC w łańcuchu.

Dyrektor przewiduje również, że główne marki pójdą w ślady Coca-Coli Charmin i będą uczestniczyć w metawszechświecie, używając niezmiennych tokenów (NFT).

NFT prawdopodobnie będą w przyszłości wykorzystywane w bardziej innowacyjnych kampaniach marketingowych dotyczących marki. Dla marek NFT i metaverse będą nowym Instagramem.

Uważa, że ​​wiele marek, podobnych do Instagrama, może zacząć od NFT. Zobaczymy również mnóstwo celebrytów, którzy wskoczą na pokład i użyją NFT, aby wzmocnić swoje marki osobiste.

Źródło: coinpedia.org
Zgarnij darmowe kryptowaluty
Aktualne airdropy