18 dni temu

Dowiedz się, jak sprzedawać grafikę NFT w 5 prostych krokach

NFT zaznaczyły swoją obecność w Internecie i na całym świecie. Pomyśl o tym, jak o NFT, który swój moment marketingowy ma w słońcu. Przez lata NFT były nieznane. Tylko kilka małych grup społeczności cyfrowych wierzyło w przyszłość NFT. Większość świata była po prostu nieświadoma technologii blockchain . Nigdy nie wyobrażaliśmy sobie, że internet może stać się lepszy. Dziś wierzymy w potencjał NFT Art jako nowej metody wymiany wartości ekonomicznej w Internecie.

Tworzenie NFT to jedno, ale marketing i sprzedaż to zupełnie inne zadanie. Nie musisz być ekspertem, aby nauczyć się sprzedawać swoje dzieła NFT.

Więc stworzyłeś NFT. Bardzo dobrze! W poniższych pięciu krokach nauczymy Cię, jak go sprzedawać.

Krok 1: Zrozum, czym jest marketing?

Wyobraź sobie, że chcesz opowiedzieć każdemu obywatelowi świata o tym, jak stworzyłeś NFT i myślisz, że chcieliby go mieć. Ponieważ wszyscy teraz wiedzą, że stworzyłeś NFT, z powodzeniem wprowadziłeś na rynek swój NFT. To wspaniale.

Jednak w rzeczywistości nie można jednocześnie dotrzeć do wszystkich ludzi na świecie.

Zdajesz sobie sprawę, że w dowolnym momencie możesz uświadomić tylko kilka osób o swoim NFT. Jeśli nie masz milionów dolarów na marketing, nie możesz umieszczać reklam i czekać, aż ludzie o Tobie przeczytają.

Musisz efektywnie wykorzystywać swój czas, energię i pieniądze. Lepiej jest szerzyć wiedzę na temat NFT wśród osób, które polubią go najbardziej. Zatem zrozumienie odbiorców to drugi krok.

Krok 2: Segmentuj swoich odbiorców

Weź długopis i kartkę i napisz, kto byłby dla Ciebie najbardziej idealną publicznością i gdzie ich znajdziesz.

Na przykład Twój NFT może być filmem z najważniejszych wydarzeń sportowych. Czy nie byłoby lepiej, gdybyś sprzedawał swój NFT ludziom, którzy już lubią ten sport, drużynę lub zawodnika, zamiast wszystkich? Gdzie znajdziesz tych ludzi? Możesz ich znaleźć na stadionach, którzy biorą udział w imprezie lub kupują online gadżety swojej ulubionej drużyny.

Podobnie każda jednostka i każda społeczność jest wyjątkowa na swój sposób. Aby Twój projekt NFT odniósł sukces, musisz zbudować lojalną społeczność zwolenników i fanów, którzy wierzą w wartość Twojej pracy twórczej.

Pomyśl o tym, co reprezentuje Twoja sztuka NFT . Opowiedz historię o tym, jak i dlaczego to zrobiłeś. Dlaczego zdecydowałeś się użyć pewnych cech lub stylów? Wyobraź sobie, że prowadzisz aktywną rozmowę z kimś ze swojej społeczności NFT. Jak przekonasz ich, że Twoja sztuka jest wartościowa? Zdecyduj, jaka historia kryje się za twoją grafiką NFT. Po zakończeniu zdecyduj, jaki rodzaj społeczności będzie z nim rezonować.

Krok 3: Zbuduj kanały marketingowe

To jest etap wykonania. W tym miejscu Twoja strategia marketingowa będzie wymagała sprawdzenia rzeczywistości. Kiedy już napiszesz historię swojej sztuki NFT, jej tło i własną twórczą podróż jako jednostka, nadszedł czas, aby opowiedzieć o tym światu! Jak możesz to robić? Mamy dla Ciebie listę sugestii.

1. Stwórz swoją stronę internetową i spraw, by była przyjazna SEO dzięki dobrze napisanym blogom

2. Utwórz kanał na YouTube i publikuj treści wideo o swojej sztuce NFT

3. Zbuduj obecność w mediach społecznościowych. Możesz korzystać z dowolnej sieci społecznościowej, z którą czujesz się komfortowo. Jednak większość działań społecznościowych dotyczących sztuki NFT jest obecnie na Discordzie, Twitterze, Reddicie, Quorze i Telegramie.

4. Współpracuj z influencerami w sieciach społecznościowych

5. Organizuj regularne wydarzenia społecznościowe, takie jak AMA i transmisje na żywo

Krok 4: Wybierz odpowiedni rynek NFT

Wybór odpowiedniego rynku NFT do wyświetlania grafiki będzie odgrywał główną rolę w zwróceniu uwagi na NFT, na którą zasługuje. Zanim wybierzesz odpowiedni rynek, musisz ocenić poniższe trzy czynniki.

1. Wielkość i płynność rynku: całkowita wielkość sprzedaży przetwarzanej każdego dnia na rynku

2. Opłaty transakcyjne: powinny wynosić od 2% do 15%

3. Funkcje wspierające: określ, jak dobrze rynek obsługuje artystów wraz z innymi funkcjami

Możesz także zbudować swój rynek na NFTically. Pozwala artystom i innym twórcom uzyskać funkcjonalność wymaganą do szybkiego uruchamiania projektów NFT. Wystarczy ich sztuka i kreatywność. Platforma NFTically i jej zespół zajmują się resztą.

Krok 5: Ucz się i powtarzaj

Rynek sztuki NFT jest nowy i codziennie ma miejsce wiele zmian.

Możesz śledzić wybrane osobistości NFT na Twitterze lub stać się częścią społeczności NFT na Discordzie lub telegramie. Istnieją biuletyny i inne zasoby edukacyjne z witryn takich jak NFTically , które pomogą Ci skonfigurować i zaplanować własny rynek NFT. Z biegiem czasu będziesz coraz lepszy w marketingu swojej pracy i budowaniu lojalnej społeczności.

Wniosek

Tworzenie grafiki NFT jest łatwiejsze niż kiedykolwiek dla każdego artysty lub twórcy. Wielu artystów popełnia błąd polegający na niestosowaniu się do dobrze wypracowanych strategii marketingowych swojej twórczości. To sprawia, że ​​ich praca nie przyciąga uwagi, na jaką zasługuje. Dlatego niejednokrotnie widzimy, że „najlepsza” praca często nie jest najcenniejsza. Tak nie powinno być.

NFTically to globalne centrum B2B Saas oferujące niestandardowe rozwiązania dla przedsiębiorstw, marek, artystów, graczy i innych twórców, umożliwiające tworzenie i uruchamianie własnych rynków NFT. Zespół składa się z programistów blockchain i dyrektorów biznesowych, którzy uwielbiają rozwiązywać rzeczywiste problemy.

W celu uzyskania dalszych informacji, połączyć z zespołem NFTically na Niezgody i Telegram .

Źródło: www.nftically.com
Zgarnij darmowe kryptowaluty
Aktualne airdropy