miesiąc temu

Jak kalifornijska firma technologiczna przeszła od gier do ratowania życia

Wszystko zaczęło się od przesiąkniętego krwią piasku w odległej wysuniętej bazie operacyjnej w prowincji Kunar w Afganistanie , ale żaden z założycieli 2B3D Inc. nie wiedział wtedy o tym.

Robert Bell był dyrektorem ds. sprzedaży i właścicielem firmy Bell Medical Solutions, generującej duże przychody z zarządzania wielomilionowymi kontami.

 „Związałem się z kryptowalutami wkrótce po krachu na rynku”

Bell wyjaśnił.

 „Jako pierwszy inwestor w NFT zdałem sobie sprawę z potencjału, ale nie było też łatwego sposobu na pokazanie tych cyfrowych dzieł sztuki. Wiedziałem, że jest lepszy sposób”.

Bell uruchomił swój własny rynek NFT w 2021 roku, zamierzając stworzyć wirtualne przestrzenie, w których można by naprawdę docenić NFT. Skontaktował się z przyjacielem z dzieciństwa, Andrew Bjarnsenem, aby pomóc w tworzeniu galerii NFT.

Bjarnsen jest absolwentem Laguna College of Art and Design z tytułem magistra sztuk pięknych w Art of Game Design. Jego zespół z University of Southern California opracował „elektryzującą grę rytmiczną VR” o nazwie Super Nova , która została wybrana jako finalistka konkursu IEEE GameSIG Showcase 2018 w 2018 roku, według LCAD. Ta gra położyła podwaliny pod studio gier Bjarnsena.

 „Zaczęliśmy rozmawiać o jego projektach gier wideo i moim rynku NFT i postanowiliśmy połączyć te dwa elementy”

powiedział Bell.

Bell i Bjarnsen założyli 2B3D Inc., aby opracować metawers VR wypełniony NFT, wykorzystując ich połączone doświadczenie w zakresie marketingu, kryptowaluty i projektowania gier. Ale dlaczego na tym poprzestać? Chcieli też coś zmienić w prawdziwym świecie i nie bez powodu.

Bjarnsen niedawno wrócił z rozmieszczenia armii amerykańskiej w Afganistanie , służąc jako medyk bojowy.

 „Szybko zorientowałem się, że w moim przyjacielu coś się zmieniło”

powiedział Bell.

Jak wielu weteranów powracających wówczas z Afganistanu , Bjarnsen miał trudności z odzyskaniem sił po traumatycznym wydarzeniu. Stan, znany jako zespół stresu pourazowego, może trwać miesiące lub lata, z wyzwalaczami, które przywołują wspomnienia traumy, którym towarzyszą intensywne reakcje emocjonalne i fizyczne. Inne objawy to koszmary senne, niechciane wspomnienia traumy, unikanie sytuacji, które przywracają wspomnienia, wzmożone reakcje, niepokój lub depresja.

Najbardziej narażeni na myśli samobójcze są weterani, którzy widzieli walkę lub czują się odizolowani. Dwadzieścia do 30 procent weteranów, którzy popełnili samobójstwo, również miało pozytywny wynik testu na zespół stresu pourazowego. Wiele innych pozostaje niezdiagnozowanych.

Bell natychmiast pomyślał o swoim przyjacielu.

 „Szczerze, mój moment „ aha ” był wtedy, gdy spojrzałem na 580 samobójstw weteranów w zeszłym roku”

powiedział Bell.

 „Kiedy zapisałem tę liczbę i naprawdę wykonałem tę matematykę, wtedy coś się we mnie zmieniło. Nie chciałem już tworzyć czegoś, co byłoby tylko zabawne lub fajne, ale coś, co mogłoby pomóc uzdrowić i uratować życie. zrobić tak szybko, jak to możliwe”.

Flagowym projektem 2B3D jest zgrywalizowane rozwiązanie VR do zdrowia psychicznego o nazwie VRx , przeznaczone dla weteranów z zespołem stresu pourazowego.

Terapia VR, czyli wykorzystanie technologii VR do rehabilitacji psychologicznej lub terapeutycznej, poparta jest ponad 25-letnimi badaniami naukowymi. Biuro Badań Morskich uważa, że ​​terapia VR, z jej podobnymi do gier cechami, może rezonować z obecną generacją bojowników. Według amerykańskiego Departamentu ds. Weteranów, gry wideo mogą pomóc weteranom wyzdrowieć ze stresu pourazowego.

W otwartej próbie klinicznej terapii VR przeprowadzonej przez Biuro Badań Marynarki Wojennej weterani z zespołem stresu pourazowego doświadczyli od 56 do 90 procent spadku w pomiarach reakcji na stres. Kolejne 46 procent weteranów nie miało już pozytywnych wyników badań przesiewowych w kierunku PTSD po otrzymaniu leczenia w VR.

 „Dostaję telefony od nieznajomych, którzy desperacko szukają tego rozwiązania”

Bell wyjaśnił.

 „Kiedy zdałem sobie sprawę, że każdy dzień bliżej naszego celu może uratować setki istnień ludzkich, przestałem spać tak samo. Wiedziałem, że musimy to zrobić”.

Dzięki fabrycznie załadowanej technologii VRx na zestawach VR weterani z zespołem stresu pourazowego mogliby wkroczyć do kojących środowisk wirtualnych zintegrowanych z neurokognitywnymi minigrami zaprojektowanymi z wykorzystaniem punktów danych przy użyciu badań wspieranych przez neurologów i neuropsychologów.

Ponadto 2B3D nawiązało współpracę z należącym i zarządzanym przez weteranów projektem non-profit Forge Forward Project, aby przeprowadzić recenzowane badanie VRx przy użyciu najbardziej zaawansowanych protokołów obrazowania i testowania na świecie. Dzięki sześciu różnym testom poznawczym wykonywanym w aparatach MRI, neuronaukowcy mogą mierzyć wpływ ich gier VR na sprzężenie nerwowo-naczyniowe, które jest połączeniem między neuronami a przepływem krwi w mózgu. Przetwarzając ponad 7000 obrazów mózgu w czasie zbliżonym do rzeczywistego i porównując je ze zdrową bazą danych kontrolnych, Forge Forward Project ma na celu pokazanie, jak dokładnie neurokognitywne minigry VRx uruchamiają proces gojenia w mózgu.

Weterani będą również mogli korzystać z VRx do socjalizacji, budowania społeczności i łączenia się z menedżerami reagowania kryzysowego lub terapeutami zdrowia psychicznego w bezpiecznej wirtualnej przestrzeni z dowolnego miejsca na świecie.

2B3D to pierwsza tego typu firma technologiczna, która wykorzystuje technologię wirtualnej rzeczywistości, aby zapewnić spokój i uzdrowienie weteranom za darmo. VRx jest obecnie w fazie rozwoju, a testy alfa rozpoczną się na początku 2022 roku. Obecnie poszukuje inwestorów i głównych partnerów do tego wysiłku.

 „Wiem, że możemy więcej”

powiedział Bell.

 „Mamy teraz badania i wiedzę, aby naprawdę zmienić. Czas skończyć z samobójstwami weteranów. Ponieważ powinniśmy”. 

    Źródło: dailycoin.com
    Zgarnij darmowe kryptowaluty
    Aktualne airdropy