19 dni temu

Axie Infinity omawia sposoby zrównoważenia gospodarki SLP

„Powinniśmy wspólnie pracować nad poprawą równowagi ekonomicznej naszych aktywów społecznościowych. Chcielibyśmy przedstawić ramy, aby rozpocząć tę rozmowę”.

Axie Infinity, popularna gra typu „play-to-earn non-fungable token” (NFT), opublikowała wcześniej dziennik rozwojowy , w którym omawiał obawy dotyczące równowagi ekonomicznej w grze i jest to token Smooth Love Potion (SLP) , jedna z monet gry, które mogą być zamienione na prawdziwe pieniądze.

„Jednym z najczęstszych tematów rozmów w ekosystemie Axie Infinity jest ostatnio Smooth Love Potion (SLP). Byliśmy zdumieni poziomem przemyślanego wkładu, który wszyscy z nami podzieliliście, a także wczuwamy się w wiele waszych obaw” – napisali twórcy.

Zauważyli, że reakcja społeczności najlepiej wykorzystała SLP z „wybuchowym wzrostem w 2021” z jego początkowo „skromnego” podstawowego celu. Podkreślili, że „z czasem napędzało to zarówno niesamowity wzrost płynności, jak i pewną fundamentalną inflację tokena”.

„Aby spojrzeć z innej perspektywy, średnia ilość SLP spalana dziennie wzrosła ponad 500x (50 000%) do 2021 roku! Należy to jednak skontrastować z karkołomnym tworzeniem SLP, które historycznie konsekwentnie wyprzedzało jego użycie i dodatkowo wzrosło ponad 160x (16 0000%) w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Dzisiejsze dane pokazują rosnącą przepaść między wybitym SLP a wypalonym SLP (Rysunek 1). Ta inflacja w tokenie jest nie do utrzymania”, stwierdzili, dostarczając wykres dotyczący dziennego spalania SLP, mięty i emisji netto.

Według twórców, główna złożoność ekonomicznego równoważenia SLP wynika z trudności w przewidywaniu przyszłego wzrostu graczy, a także w ustalaniu harmonogramu kolejnych wydań produktów w ekosystemie gier.

„Jak miejmy nadzieję, wszyscy wiecie, pracujemy nad wieloma nowymi doświadczeniami w grach, w tym nad następną generacją naszych bitew (Origins) oraz nad nową grą naziemną (Projekt K). Każda z tych gier będzie zawierała szereg nowych funkcji, które wpłyną na równowagę ekonomiczną” – powiedzieli.

Niedawno Axie Infinity ujawniło kolejny zwiastun i najnowsze aktualizacje dotyczące nadchodzącej rozgrywki Land. (Czytaj więcej: Axie Infinity dokucza rozgrywce lądowej w 2022 r. )

Co więcej, twórcy zapewnili, że słuchają społeczności, ponieważ wymieniają niektóre pomysły, które rozważą w krótkim okresie, podczas gdy ich zespół również wymyślił.

„W skrócie, ekonomia SLP ewoluuje wraz ze zmianami podaży i popytu”, stwierdzili, wymieniając popularne krótkoterminowe pomysły podaży / popytu pojawiające się w społeczności.

W celu zmniejszenia podaży mogą rozważyć iteracyjne równoważenie wszystkich nagród SLP w grze, w których mogą być zmuszeni ręcznie zmniejszyć współczynniki emisji SLP dla codziennych zadań, PvP i PvE.

Zmiana proporcji zachęt w grze jest również opcją, ma ona na celu bardziej sprawiedliwy podział nagród AXS poprzez rozgrywkę, w której programiści rozważają zwiększenie AXS w nagrodach w Tabeli Liderów i zmniejszenie nagród SLP dla graczy o wysokim MMR.

Innym sposobem działania jest zmniejszenie SLP wytwarzanego za pomocą technik niewymagających umiejętności / zautomatyzowanych / botów. Zauważyli, że otrzymali szereg zaleceń od społeczności skupionej wokół zmniejszania nagród SLP za części gry najbardziej podatne na automatyzację lub techniki botowania.

„W szczególności SLP wygrał podczas bitew PvE. Może to nastąpić na kilka sposobów, w tym przez ogólne zmniejszenie emisji PvE lub przez zaktualizowanie podziałów wymagań dotyczących codziennych zadań, aby były bardziej skoncentrowane na Arenie i przygodzie, aby ułatwić zarabianie prawdziwym graczom. To niestety nie jest ścisła nauka i prawdopodobnie niektórzy prawdziwi ludzie będą zarabiać mniej SLP z powodu tej zmiany. Innym pomysłem byłoby zapotrzebowanie na energię, aby zarobić SLP w PVE. Obecnie tak nie jest, ponieważ gracze mogą nadal osiągnąć limit 50 SLP, gdy nie mają energii” – wyjaśnili twórcy.

Z drugiej strony istnieją również dwie możliwości zwiększenia popytu na SLP. Pierwsza to „uwalnianie / spalanie / konsumpcja Axie”, którą zauważyli jako „bardzo ważną funkcję, wobec której musimy być bardzo ostrożni”.

„Planujemy jednak w tym roku wypuścić kilka mniejszych testów, aby móc iteracyjnie zweryfikować mechanikę. Ponieważ podstawową użytecznością SLP jest tworzenie nowych osi, posiadanie tego mechanizmu nagrywania dla osi zwiększyłoby popyt na SLP (i AXS)” – powiedzieli.

Inną alternatywą dla zwiększenia popytu jest odkupienie SLP przez społeczność, co oznacza, że ​​mogą przeznaczyć część opłaty rynkowej na ograniczony czas na odkupienie SLP na rynku do Skarbu Państwa. Byłoby to jednak zrobione tylko w wyjątkowych okolicznościach, ponieważ „utrzymanie opłaty jest ważne dla trwałości Skarbu Wspólnoty”.

„Nie trzeba dodawać, że jest wiele czynników, które musimy wziąć pod uwagę w przypadku każdego z tych pomysłów, więc ostatecznie nie możemy składać żadnych obietnic co do tego, który zostanie wdrożony. Wiedz jednak, że spędzamy dużo czasu i wysiłku w naszych zespołach, zastanawiając się, jak możemy wprowadzić pozytywne poprawki. Warto również zauważyć, że powyższa lista nie obejmuje wszystkich długoterminowych pomysłów, którymi się podzieliłeś, w tym wprowadzenia kosmetyków Axie i turniejów” – dodali.

W związku z tym Axie Infinity zachęca społeczność do wyrażania opinii na temat tych podejść, dzieląc się przemyśleniami na Twitterze za pomocą hashtagu #AxieEconBalance.

Ten artykuł został opublikowany na BitPinas: Axie Infinity omawia sposoby zrównoważenia gospodarki SLP

Źródło: bitpinas.com
Zgarnij darmowe kryptowaluty
Aktualne airdropy