21 dni temu

Axie Infinity dokucza rozgrywce lądowej w 2022 roku

By Shiela Bertillo

„Świat Lunacii wkrótce zaprezentuje wiele wyjątkowych doświadczeń dla Ciebie i Twoich Osi, aby lepiej się poznać.”

W sylwestra firma Sky Mavis zaprezentowała kolejny zwiastun i najnowsze informacje o nadchodzącej rozgrywce Land w Axie Infinity, grze typu „play-to-earn non-fungible token” (NFT).

Czym jest Axie Infinity Land?

Land lub Lunacia to metawers Axie Infinity; jest podzielony na stokenizowane działki, które pozwolą graczom zbudować bazę poprzez zbieranie surowców oraz budowanie struktur i dekoracji. W końcu pozwoliłoby graczom walczyć o kontrolę nad neutralnym terytorium i zasobami.

Wcześniej w zeszłym miesiącu Sky Mavis wcześniej rzuciła okiem na nadchodzącą rozgrywkę, w której członkowie społeczności mogli przez tydzień rzucić okiem na Projekt K (K skrót od Kingdom), który dał wszystkim właścicielom gruntów szansę na zagranie z pierwszą koncepcją gry .

„Udostępniliśmy go przede wszystkim w celu przetestowania niektórych koncepcji rozgrywki ze społecznością, uzyskania opinii, przetestowania naszej infrastruktury serwerowej i wyjaśnienia społeczności, że nasz ekosystem jest naprawdę zaangażowany w różne wrażenia z gier. To była niewielka część naszej ostatecznej wizji Projektu K, ale wspaniale było widzieć pozytywne opinie, które otrzymaliśmy” – oświadczyli twórcy.

Sky Mavis powiedział, że poczynili „znaczne postępy” w Projekcie K w 2021 roku. Według nich opracowali szereg fundamentalnych elementów gry, w tym infrastrukturę, która umożliwia interakcje społeczne między graczami oraz możliwość tworzenia odrębnych, jednak powiązane ze sobą tryby gry jako specjalne „sezonowe” wydarzenia, z których gracze mogą korzystać.

Twórcy opublikowali również „niezwykle wczesny prototyp wydarzenia, z którym bawił się ich zespół inżynierów oprogramowania”.

Dostarczony zrzut ekranu pokazuje testowany tryb rozgrywki, w którym armie Osi spotykają się na ogromnych polach bitewnych w celu kontrolowania Lunacii, które „zamierzają uzyskać takie doświadczenia, aby uczynić Project K grą, która zachwyci wszystkich graczy, niezależnie od tego, czy wolą budować, walczyć, zagadkowe, a nawet dekorujące”.

Co więcej, ujawnili również, że powitali również nowego starszego projektanta gier, który udoskonalił istniejący wcześniej projekt Projektu K, a także wniósł znaczną liczbę fundamentalnych ulepszeń projektowych do podstawowego doświadczenia w grach.

W zespole powitano również nowego dyrektora artystycznego, który „dokonał niezbędnych, zdecydowanych wyborów stylistycznych, które pozwoliły nam udoskonalić i wyjaśnić podstawową estetykę gry”. Jego prace są pokazane poniżej.

„Byliśmy niesamowicie zajęci rozwijaniem Projektu K w każdy możliwy sposób w 2021 roku. Dzisiejszy zespół składa się z 15 osób i rośnie, a każdy członek wkłada cały swój wysiłek w grę, której nie możemy się doczekać ujawnienia” – powiedzieli twórcy.

Co więcej, Sky Mavis podkreśliła, że ​​twórcy nie mogą się doczekać „wprowadzenia dla Axies kapryśnego świata o wysokiej wierności, składającego się z wielu powiązanych ze sobą doświadczeń w grach”.

„Naszym głównym celem jest jednak to, aby najlepsze gry tworzyły zabawne, angażujące emocjonalnie doświadczenia z ludźmi ze wszystkich środowisk. To główny cel Projektu K” – stwierdzili.

W związku z tym Project K z czasem wyda „aspekty tej gry z wieloma doświadczeniami”, obejmujące 3 fazy na raz.

Faza 1 skupi się bardziej na symulacji i zarządzaniu gruntami, takim jak produkcja, gromadzenie zasobów, budownictwo i handel. Faza 2 zbuduje dodatkowe elementy rozgrywki związane z zarządzaniem, takie jak drzewka umiejętności, zadania i działania towarzyskie/współpraca. A faza 3 skupi się bardziej na strategicznej rozgrywce grupowej.

„Podczas ciągłej ewolucji Lunacii, funkcje będą dodawane, a Axies będą mieli coraz większy zestaw doświadczeń, z którymi się spotkają. Jednak pomiędzy każdym wydarzeniem a fazą premiery gry będą miały miejsce ważne wydarzenia, które wpłyną na całą Lunacię, dając graczom poczucie postępu na skalę światową” – stwierdził Sky Mavis.

Początkowo, zgodnie z oficjalnym dokumentem Axie Infinity, premiera rozgrywki lądowej została pierwotnie zaplanowana na grudzień 2021 r. W związku z tym Sky Mavis odniosła się do tego i powiedziała, że ​​„gra szczerze wydawała się ograniczona i graniczy z niemożliwością w ramach stylu 2D, który wydaliśmy jako ostatni rok." Tak więc rozwój cofnął się o krok i przepisał główny silnik w 3D.

Zauważyli, że zmiany są dla nas „znaczącymi nowymi wyzwaniami, ale dotychczasowe wyniki sprawiły, że byliśmy bardzo podekscytowani możliwościami, jakie stwarzają te inżynieryjne wybory”.

„Krótko mówiąc, zbudowanie czegoś na taką skalę wymaga znacznego czasu i wysiłku. Dlatego zdecydowaliśmy się opóźnić wydanie Projektu K alfa w tym roku. Dziękujemy za cierpliwość i uważamy, że warto było czekać. Aby dać Wam spojrzenie w przyszłość, chcieliśmy przygotować dla Was zwiastun, który będzie naszym świątecznym prezentem dla społeczności. Mamy nadzieję, że ci się spodoba” – dodała Sky Mavis.

Ten artykuł został opublikowany na BitPinas: Axie Infinity Teases Land Gameplay na rok 2022

Źródło: bitpinas.com
Zgarnij darmowe kryptowaluty
Aktualne airdropy